Oνειροπαγίδα!! Όταν το όνειρο παγιδεύει το παραμύθι και το παραμύθι δημιουργεί το όνειρο και τη λογοτεχνία...Ένα πρόγραμμα δημιουργικής γραφής του 1ου Γυμνασίου Χαλκίδας.
  • Αρχική σελίδα
  • Ποιοι είμαστε
  • Το πρόγραμμα
  • Περιοδική έκδοση Ονειροπαγίδας
  • Επικοινωνία

    Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011


    Από τις ιστορίες του Μαρκοβάλντο. Το ταξίδι με τις αγελάδες. Ένα διαφορετικό τέλος της ιστορίας από τους μαθητές...

    -Γιόκα μου, πώς τα πέρασες στο βουνό με τις αγελάδες;
    -Μια χαρά, μόνο που άρμεγα τις αγελάδες για να πιω φρέσκο γάλα και να φάω κάτι, εφόσον δεν είχα το σπιτικό φαγητό της μαμάς, αλλά τα έβγαζα πέρα μόνος μου.
    -Δεν πήγαινες στα λιβάδια, εκεί που βόσκουν τα ζώα;
    -Πήγαινα συχνά. Οι αγελάδες το μόνο που έκαναν ήταν να τρώνε το φαγητό τους και να μασουλούν συνέχεια και πού που μου έδιναν και μια κλωτσιά, όταν τις άρμεγα. Το μόνο που μου έλειπε ήταν το ζεστό μου κρεβατάκι. Ευτυχώς, που βρήκα το δρόμο και γύρισα στο σπιτάκι μου. Είναι ώρα όμως να πάω για ύπνο με τα τόσα που πέρασα.

    ΜAΡΙΑ Τ. TMHMA A5