Oνειροπαγίδα!! Όταν το όνειρο παγιδεύει το παραμύθι και το παραμύθι δημιουργεί το όνειρο και τη λογοτεχνία...Ένα πρόγραμμα δημιουργικής γραφής του 1ου Γυμνασίου Χαλκίδας.
  • Αρχική σελίδα
  • Ποιοι είμαστε
  • Το πρόγραμμα
  • Περιοδική έκδοση Ονειροπαγίδας
  • Επικοινωνία

    Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ονειροπαγίδας διασκευάζουν Τσέχωφ..

    Άντον Τσέχωφ, Ο Βάνκας

    Την επόμενη μέρα ο Βάνκας πήγε νωρίς-νωρίς να στείλει το γράμμα στο χωριό που βρισκόταν ο παππούς του. Όταν το έστειλε ήταν πολύ χαρούμενος και περίμενε με ανυπομονησία το γράμμα του παππού του. Μετά από μια βδομάδα ο Βάνκας έλαβε τελικά το γράμμα. Ο Βάνκας τρελάθηκε τελικά από τη χαρά του!! Πήρε το γράμμα, το άνοιξε και το διάβασε:
     Παιδί μου, εγγονάκι μου, τι τραβάς κακόμοιρό μου; Θα προσπαθήσω να έλθω να σε πάρω, αλλά δεν είναι εύκολο. Οι δρόμοι έχουν κλείσει λόγω της χιονόπτωσης, αλλά σου υπόσχομαι ότι θα έλθω σύντομα αγόρι μου.
     Όταν τελείωσε την ανάγνωση του γράμματος, στεναχωρήθηκε για λίγο αλλά δεν σταμάτησε λεπτό να επλπίζει ότι ο παππούς του θα έλθει να τον πάρει και θα πάνε πίσω στο χωριό. Αργότερα, ο Βάνκας έφθασε στο σπίτι και άρχισε να πετάει υπονοούμενα: " Εγώ θα φύγω και θα σας αφήσω "  και το΄λεγε με τόση χαρά!!! Μετά από ένα μήνα χτύπησε το κουδούνι. Ο Βάνκας άνοιξε την πόρτα και βλέπει τον παππού του. Με μεγάλη χαρά τον αγκάλιασε και του είπε: "Έλα παππού ,ετοιμάζω τις βαλιτσούλες μου και πάω αμέσως στο χωριό".

    Ιωάννα Τ. Α5